Tarkvara hooldusteenus


Milleks tarkvara hooldusteenus?

Väga paljudes kaasaegsetes organisatsioonides on geoinfosüsteem strateegiline infosüsteemi osa. Mõnedes organisatsioonides, näiteks kaardifirmades või GIS-konsultatsiooni ettevõtetes, on GIS tarkvaratooted põhilised ja kõige tähtsamad töövahendid. Arukas ettevõtja hoolitseb, et tema töövahendid töötaksid laitmatult ning nende soetamiseks tehtud investeeringud ei muutuks aastate pärast kasutuks. Esri tooted ostetaksegi reeglina koos tarkvara hooldusteenusega (software maintenance), mis on tarkvarade “kindlustus” tehniliste probleemide vastu ning tagab, et tarkvara on igal ajal kõige uuema versioonina kasutatav.

Mis on tarkvara hooldusteenus?

Tarkvara hooldusteenus Esri püsiklientidele on hinnalt soodne võimalus hallata tarkvaralitsentse. See sisaldab tarkvara uuendusi, tehnilist tuge ning rida muid hüvesid. Nii näiteks saavad kehtiva hoolduslepinguga kliendid uue ArcGIS versiooni ilmumisel  vastava tarkvaratoote automaatselt. Tarkvara hooldust pakutakse reeglina aastase tellimusena, võimaldades lihtsalt planeerida kulusid tarkvarale ja selle toele. Kasutajad, kes soetavad esmakordselt ArcGIS tarkvaratooteid (nt ArcGIS for Desktop Basic), saavad koos tellimusega automaatselt ka 12 kuud kehtiva tarkvara hooldusteenuse, mis hõlmab nii tehnilist tuge kui ka vastava aja jooksul ilmuvate uute versioonide tarnimise AlphaGIS poolt. Hilisemat tarkvarahoolduse perioodi on võimalik vastavalt vajadustele (ajaline kestvus jt) kohandada. Reeglina uuendatakse lepingut ühe aasta kaupa.

Esri tarkvarahoolduse hinda palume Teil huvi korral küsida otse AlphaGIS-ist.

Põhi- ja lisahooldusteenus

Kui on Esri tarkvaratoote kohta rohkem kui üks litsents, millele hooldus tellitakse, siis on võimalik kasutada kahekihilist hooldusteenust. See sisaldab põhi- ja lisahooldusteenuse tellimust. Iga täiendav tellimus sisaldab mitmeid eeliseid ning on odavama hinnaga. Igale põhihooldusteenusele saab osta lisaks üheksa lisahooldustellimust.

Tarkvara hooldusteenuse ja selle erinevate variantide ning korduma kippuvate küsimuste (FAQ) kohta loe lähemalt: http://www.esri.com/software/maintenance/index.html